Home / Sala de Premsa / El Cercle Cecot de Joves Empresaris recapta més de 2.500 euros per al Rebost de Terrassa

Cerclemón, la vessant solidària del Cercle, ha organitzat el diumenge 4 d'octubre la tercera edició del Torneig de Pàdel Solidari.

El Cercle Cecot de joves empresaris recapta més de 2.500 euros per al Rebost de Terrassa

Cerclemón, la vessant solidària del Cercle Cecot de joves empresaris, ha organitzat aquest diumenge la tercera edició del Torneig de Pàdel Solidari a les pistes del club Atlètic Terrassa Hockey Club. 90 persones formant 45 parelles en categories masculina, femenina i mixta han participat en una jornada esportiva i solidària que en l’edició d’enguany ha recaptat més de 2.500 euros. Una xifra que anirà destinada al Centre de Distribució Social d’Aliments de Terrassa, un projecte promogut per l’Ajuntament de Terrassa i gestionat per Creu Roja per a la distribució d’aliments entre les persones més necessitades de la ciutat.

Més enllà dels partits corresponents a les diferents categories i nivells de joc, la jornada va comptar amb un parc d’inflables i el partit d’exhibició entre quatre jugadors de renom: Kilian Bravo, Guillermo Casal, Alfred de la Fuente i Oriol Hernández. Amb el lliurament de trofeus a les parelles guanyadores va finalitzar una jornada marcada pel bon nivell dels jugadors i pel caràcter solidari de totes les persones que van participar-hi.

Cercle Cecot de joves empresaris i Cerclemón

El Cercle Cecot és un equip de joves empresaris de fins a 45 anys constituït al 1997 dins el marc de la patronal Cecot amb la missió de ser un lobby d’opinió i dinamitzar la vida econòmica de Catalunya amb la voluntat de millorar el seu entorn social i empresarial. Per la seva banda, Cerclemón és la comissió solidària de Cercle Cecot i l’encarregada de l’organització d’activitats com el Torneig de Pàdel Solidari.